Závěrečná přehlídka prací žáků
Cíl: Žáci v týmech představí výsledky své práce – naprogramovaný příběh a zhodnotí co se jim podařilo a co ne.
Cíl: Žáci v týmech představí výsledky své práce – naprogramovaný příběh a zhodnotí co se jim podařilo a co ne.
Cíl: Závěrečným dotazníkem, testem a úlohou ověřit vliv předchozí výuky programování ve Scratch na představy žáků o tom, jak funguje počítač.
Cíl: Žáci nahrají zvuky pro své postavičky v příběhu. Nahrávkami zkusí nahradit textové bubliny v příběhu.
Cíl: Žáci provedou úpravy příběhů podle obdrženého hodnocení a uvedených vzorů. Dokončování příběhů.
Cíl: Žáci naváží na děj první scény změnou pozadí (kulis) pro druhé dějství příběhu a programují děj další scény podle scénáře.
Cíl: Vytvořit skripty pro první scénu na zákldě zaslené zprávy „začátek“.
Celý příspěvek
Cíl: Porozumění základním pojmům z programování. Žák dokáže vysvětlit pojmy algoritmus, program, sekvence příkazů, vstup, výstup, proměnná, cyklus, větvení a ladění.
Cíl: Žáci vytvoří alespoň 2 pozadí pro scénu a sprity pro ně! Detailně rozmyslí a rozpracují děj v 1. scéně na pracovní list.