… přes oves, přes zelenou louku …
Cíl: Naučit se nastavit výchozí nastavení sprite, umět se orientovat ve scéně pomocí souřadnic x,y. Porozumět významu výchozího nastavení.
1. Opakování
- pozicování ve scéně
- výchozí nastavení jednotlivých sprite aneb Bylo nebylo, za devatero horami …
- pozice, vzhled, schovej, ukaž
- kostýmy
- rozbor skriptu písničky ve scéně, zasílání zpráv
2. Skripty pro sprite „pes“
- výchozí nastavení
- výskok přes oves
- poskočení na louce
3. Praktické cvičení na počítači i bez
- ÚKOL 1 – pes skok přes oves a poskočení na louce
- ÚKOL 2 – přinést vlastní příběh v rámci týmu!
Materiály ke stažení:
- Skákal pes – 3, řešení dnešní části
- Příručka krok za krokem, jak rozpohybovat psa