4. hodina – zvuky, další sprite …

… šel za ním myslivec

Cíl: Procvičení v používání příkazů pro ovládání sprite ve scéně – dokončení cvičení.

1. Opakování

  • scéna, výchozí hodnoty sprite
  • zasílání zpráv, reakce na zprávu

2. Skripty pro psa (dokončení) a myslivce

  • „animace“ – změna kostýmu při skákání
  • nahrání zvuku, štěkání psa
  • myslivec dojde za psem
  • samostatné dokončení

3.  Praktické cvičení na počítači i bez

  • ÚKOL 1 – vytvořit složku pro vlastní příběh (za tým)
  • ÚKOL 2 – dokončení cvičení s písničkou „Skákal pes“ – stav z konce dnešní hodiny Skákal pes – 4; dále může využívat jako cvičebnici a všelijak vylepšovat
  • ÚKOL 3 – rozpracovat v rámci týmu vlastní příběh do 4 scén – pracovní list
    • text příběhu, barevně odlišit jednotlivé díly/scény
    • náčrt, pojmenování a seznam sprite u jednotlivých scén
    • podrobný popis scény

    (Např. vzor „Červená Karkulka„)

Materiály ke stažení: