… šel za ním myslivec
Cíl: Procvičení v používání příkazů pro ovládání sprite ve scéně – dokončení cvičení.
1. Opakování
- scéna, výchozí hodnoty sprite
- zasílání zpráv, reakce na zprávu
2. Skripty pro psa (dokončení) a myslivce
- „animace“ – změna kostýmu při skákání
- nahrání zvuku, štěkání psa
- myslivec dojde za psem
- samostatné dokončení
3. Praktické cvičení na počítači i bez
- ÚKOL 1 – vytvořit složku pro vlastní příběh (za tým)
- ÚKOL 2 – dokončení cvičení s písničkou „Skákal pes“ – stav z konce dnešní hodiny Skákal pes – 4; dále může využívat jako cvičebnici a všelijak vylepšovat
- ÚKOL 3 – rozpracovat v rámci týmu vlastní příběh do 4 scén – pracovní list
- text příběhu, barevně odlišit jednotlivé díly/scény
- náčrt, pojmenování a seznam sprite u jednotlivých scén
- podrobný popis scény
(Např. vzor „Červená Karkulka„)
Materiály ke stažení:
- Skákal pes – 4, řešení z dnešní části
- Skákal pes – 5, původní řešení
- Pracovní list pro Rozpracování příběhu
- Vzorové podklady pro pracovní list – Červená Karkulka